czwartek, 30 sierpnia 2007

Edyta Górniak twarzą Radia Zet!


Na początku września rusza najnowsza kampania Radia Zet zatytułowana „Siła muzyki”. Tym razem rozgłośnię będą reklamowali piosenkarka Edyta Górniak i aktor Borys Szyc. Jesienna kampania Radia Zet obejmie prasę, telewizję oraz outdoor.

Zabawny spot telewizyjny nawiązuje do kolejnego, wielkiego konkursu „Siła Muzyki!”, który rusza na antenie Radia ZET dziesiątego września i potrwa trzynaście tygodni. Tym razem, biorąc w udział w zabawie razem z bliską osobą, będzie można wygrać podwójnie. Słuchacze, którym dopisze szczęście będą mogli wygrać nawet 200 tysięcy złotych.

Oryginalne i zwracające uwagę kampanie reklamowe z udziałem największych, najbardziej lubianych gwiazdami, polskiego i światowego show-businessu są charakterystyczne dla strategii promocyjnej Radia ZET. Gwiazdy występujące w tych kampaniach wyjątkowo, tylko dla nas, zgadzają się na działania wbrew budowanemu przez wiele lat własnemu wizerunkowi. Tylko dla Radia ZET Robbie Williams zamiauczał, Madonna zgodziła się na zrobienie pastiszu ze swojego kultowego videoclipu, Kayah zaśpiewała męskim głosem, a największy twardziel polskiego kina Bogusław Linda przebrał się za Marylin Monroe. To, co dla Radia ZET zrobili Edyta Górniak i Borys Szyc będzie można zobaczyć już 7 września w telewizyjnych spotach najnowszej kampanii reklamowej „Radio ZET Siła Muzyki!”

Spot, wyreżyserowany przez Jakuba Łubniewskiego, emitowany będzie w TVP, TVN i Polsacie już od 7 września.

Poza telewizją reklamy rozgłośni pojawią się w prasie (m.in. Gala, Viva, Przekrój, Polityka i Playboy) oraz na outdoorze.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zdjęcie o tyle mi się nie podoba, że p. Górniak wygląda strasznie sztucznie. Fakt- ciuchy są ładne. Ale coś mi w tym zdjęciu nie gra...

Anonimowy pisze...

figure ma super!

Anonimowy pisze...

hmm ale para